Laatutyön tarkoitus

  1. Etusivu
  2. Laatutyö

Laatua kaikilla osa-alueilla

Laatutyön tavoitteena on jatkuvan parantamisen kulttuurin ylläpitäminen systemaattisin ja dokumentoitavin keinoin. Tavoitteena on tuottaa toimialojen henkilöstölle työkaluja, toimintaohjeita ja menetelmiä, joiden avulla ja kautta tiimit ja henkilöt voivat parantaa ja ylläpitää toiminnan hyvää laatua. Koulutusyhtymässä laadunhallinta pohjautuu opetus- ja kulttuuriministeriön laatimaan Kohti huippulaatua - Ammatillisen koulutuksen laatustrategia vuoteen 2030.

Laatupolitiikan lähtökohtana ovat strategiaprosessissa yhdessä määritellyt arvot: asiakaslähtöisyys, uusiutuminen ja yhteisöllisyys.

"Koulutusyhtymän asiakas voi luottaa saavansa laadukasta ja asiantuntevaa palvelua toiminnan kaikilla osa-alueilla. Toimimme yhteiskunnallisesti ja ekologisesti vastuullisella tavalla. Toimintaa suunnitellaan, toteutetaan ja arvioidaan yhdessä ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien ja asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvistaa alueellista osaamista. Laatu on osa jokaisen työntekijän suoriutumista ja arkea."

Lisätietoja voit kysyä tietohallintopäällikkö Niina Patrikaiselta.
Henkilökunnan sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@kpedu.fi ja tarkemmat yhteystiedot löytyvät henkilöhausta

Tutustu tarkemmin!